deli_bir_hatun Tlfnum ilk defa böyle çaldı nasıl kalktık bilmiyorum mersin deprem hissetmedik avize hafif sallandı nerde deprem oldu uyanan oldumu bildirim ile de
CankizimRavzam deli_bir_hatun Ankaradayim canım bildirim yok ama geçmiş olsun RABBİM bidaha göstermesin 🥺
Bebeginannesi123 deli_bir_hatun nerede yaşıyorsunuz? Benim telefonumda da var ve ilk Maraş depreminde uyarı vermişti o panik ne olduğunu bilememe çok kötü ama birkaç saniye de olsa önceden haber vermesi çok iyi. Geçmiş olsun bu arada
avokadosever deli_bir_hatun off ben ya elim ayağım titriyor😭 aynı olacak sandım ve avizenin boncukları bayağı sallandı
deli_bir_hatun Bebeginannesi123 Allah razı olsun canım mersindeyim herkes hissetmiş bizde de avize sallandı işin garibi herkese bildirim gitmiş hatay 4.9 olmuş şimdi düştü habere
deli_bir_hatun avokadosever geçmiş olsun canım bizde yataktan fırladık Allahım uykuda kaçtı eşim uyudu ben korkuyorum avize sallandı bizimde
Bebeginannesi123 deli_bir_hatun bende Kahramanmaraştayım ben hissetmedim yada farketmedim bilemiyorum
deli_bir_hatun kolonyalimendil geçmiş olsun bizim avize sallandı hissedilmedi ama bütün tlfnlar çaldı
BirTim deli_bir_hatun Ben kibristayim hic hissedilmedi burada. Allah bir daha yaşatmasın aynı acıyı 🙏🏻 1 yıl artçı depremler devam edecek demişlerdi 🙁
Hifam_38 deli_bir_hatun bnmde aynı şekilde uyarı gelmedi bana ama uyaniktim rasathaneden geldi hayat kirikhan4.9 Samandağ olsa bizde çok hissediyoruz Kayseri olarak ama şuan bir şey yok hissetmedim ben
deli_bir_hatun Hifam_38 ya normalde benim tlfnum calmaz sessizde hele hiç çalmaz şimdi nasilsa sessizde olduğu hâlde zir zir eşimin aynı
Poncikkkk deli_bir_hatun İskenderun 4.9 büyüklüğünde herkes çok korktu inşallah kimseye birşey olmamıştır
deli_bir_hatun Poncikkkk aminnn inşallah Allahım korusun kış korkum 2 Şubat’ta başladı yanılmamisim depremler Dr başladı
Poncikkkk deli_bir_hatun cevre illerdende hissedildi adana Gaziantep Osmaniye üst kattaki komşulrm hemen çıktılar dışarı