Arkadaşlar bebeğim çok fazla gaz problemi yaşıyor. Hareket yaptırıyordum rahatça çıkarıyordu. Ayaklarını ileri geri getirip götürme,dizlerini karnına baskı uygulama seklinde. Ama su son 3-4 gündür ayaklarını tutar tutmaz hemen kasıyor,sıkıyor dümdüz uzatıyor öyle sımsıkı. İleri geri getirip `götüremiyorum. Acaba hareket yaparken incittim mi diycem de yok. Hem çok dikkat ediyorum hemde öyle olsa ağlardı bi yeri agiriyor diye. İste korkmaya başladım bi yerini mi ağrıtmışım acaba diye. Dizlerini karnına götürünce fazla baskı uyguluyordum o şekilde aşırı rahat çıkıyordu ama canı yanmıyordu. Bi fikri olan var mı acaba