Tgbycl01 😀😀😀😀 yaa duyguları alınmış it gibi koşuyorum çok güldüm Allahta seni güldürsün. Bir an kendimi gördüm mental sağlık yok, düşünme yok, konuşma yok hiçbir şey yok. Sanki bende it gibi koşuyorum. Gerçi büyüttüm artık ikizlerimi 3,5 yaşına geldiler ama bebekken daha rahatmış hep tek baktım destek yoktu üstüne bi tane daha oldu al sana üçüz gibi insana benzemiyorum tüm gün robota bağladım herşeyi Rabbim kolaylık versin hepimize anne olmak çok zormuş hele birde ikiz annesi olmak herşeyden zor