GoncSena Merhaba 3 ay önce doğum yaptım. Sezeryanım yapışmalı olandandı. Biraz önce dikiş yerimde iltihap çıktı ve şişlik olduğunu fark ettim. Acaba sizinde başınıza geldi mi? Ne yaptınız?
Mrv-nil GoncSena şişlik hala var yani dümdüz bi görüntü yok kabartılı benim ki normal mi tabi onu da bilmiyorum benim keloid rahatsızlığım olduğu için üstüne düşmedim Ama hiç iltihap oluşmadı