Bence eğitici kitaplardan her şeyi okuyabilirsiniz ben her hangi bir çocuk kitabını ses tonuyla betimleyerek doğduğundan beri aksatmadan okumaya çalışıyorum bu şekilde duygu geçişlerini tanıyor duyusal ve iletişimsel güzel bir aktivite oluyor dil becerisi kazanıyor şu an 10 aylık geceleri uyumadan önce masal okuduğumda çok rahatlıkla sakinlikle uyuyor aynı zamanda güzel şekilde kendini ifade ediyor babasına ihtiyacı olduğunda onu çağırabiliyor uyandığında anne mama diyor hayvanları tanıyor köpek gördüğünde hav hav kedi gördüğünde miyavı kendince söyleyebiliyor ne kadar erken başlarsanız o kadar iyi