Sudenurr sütünüzün dolmaması değil ki artık göğüsler terbiye oluyor. mama vermemeye çalışın, gecen hafta yazdıgım başka post altına yazdıgım ve diğer ark. yazdıklarını okuyun lütfen.. sütünüze güvenin, memede süt asla bosalmaz.. taş gibi olma hissi ilk zamanlarda süt kanalları dar ve süt vermeye alısmadıgı için oluyor sonra artık genişliyor ve eskisi gibi hissetmemeye baslıyoruz. siz bol su içmeye ve stresten uzak durmaya çalışın. geceye dogru bebek doymuyormus gibi olmasının sebebi gece için gerekli olan yaglı sütü çekmek bebeğe zor geliyor ve huzursuzlanıyor hele bir de biberon ile mama varsa bebek rahat yolu seçiyor. eger sütünüz varken mama verirseniz rahat yolu seçecektir. lütfen yanlıs anlamayın mama vermek kötü birşey değil ancak sütüm yetmiyor kaygısıyla vermek dogru değil.. bebek huzursuzlandıgında gaz cıkartıp bir daha bi sağ bi sol meme sonra aglıyorsa yine bi sağ bi sol meme yapın. böyle bazı aksamlar 11 tur attıgımı biliyorum. Emzirme danısmanlarının yazılarını okumanızı tabsiye ederim instagram kullanıyorsanız izmiremzirmedanısmanı gibi.. o aylarda bebeklerde meme reddi az ve kısa süreli emmek istemeler normaldir. sutyeninize kırmızı veya siyah bir bez parçası ya da oyuncak gibi bişi baglarsanız dikkatini oraya verecektir. sormak istediğiniz birşey olursa yine yazın, burada bir sürü arkadas size yazacaktır. ama önce lütfen sütünüzün yettiğine ve kendinize güvendiğinize inanın..