Benim basimada geldi 36 haftada doğdu 5 aylık düzeltilmiş 4 aylık şuanda bizimde yerde tumytime da kaldırıyordu kucakdada kaldiriyordu ama doktor kollarından tutunca yapamıyordu bizi de nöroloji ye yönlendirdi üzülüyor insan birşey mi var diye kafaya takıyor ama size tavsiyem bn şu şekilde alistirdim en mutlu enerjik zamanında konuşarak gülerek
kollarından doktorun tuttuğu gibi tutup kaldırmaya çalıştım önce gelmedi sonra tekrar denedim kaldırdı tuttu kafasını şimdi sorun yok gün içinde tekrarliyoruz alıştı artık kolundan tutunca kendisi kalkmak istiyor.. yazınızı görünce yazmak istedim