bircn1 3. Ayına kadar patron bebektir bu çok normal ama 3. Ay bittikten sonra çok kararlı olup ona uyku düzeni kurman lazım tabiki ataklar aşı zamanı filan bozulduğu günler oluyor ama genel anlamda bir uyku düzeni olması lazım.
Bizim şuan uyku düzenimiz şu şekilde
Sabah 7 de kalkış
8.30 birinci uyku
11.00 ikinci uyku
01.00 üçüncü uyku
03.00 dördüncü uyku
06.00 beşinci uyku ( en kısa uykusu bu 15 dk )
08.30 gece uykusuna geçiş
Gece de 3 4 kez kalkıyor emziriyorum hemen geri yatıyor. Dediğim gibi genel bu şekilde ama olmadığı günler oluyor tabiki ama artık alıştı bu şekilde uyumaya ve saat gelince kendi esniyor 😁😁🤣