Defnosss23 sevdakursunu01 tutmuyorsa zorlama ben zorla tutturdum 5 ayda bıraktı meme eöiyorsa emzik sarmıyor bence🤣
Belcim30 sevdakursunu01 bilmiyorum ismini öyle minik top şeklinde bir tek onu tuttu midesini bulandırıyordu bununla alıştı
tazeanne_20 damladll bizde 5 farklı model var almadı kızım hiçbirini,bıraktım artık ama şimdilerde diş kaşıyıcı olarak kullanıyorız emziği
Ahmthn sevdakursunu01 biz de tutmadık emzik pişman da değilim 17 aylık olacak çok kısa bi dönem dişlerini kaşımak için kullandı sadece 😁