Elisaseleda seni çok iyi anlıyorum canım. Bende 1 haftadır düşünüyorum belki tam su içerken arkadaşı yanlışlıkla vurdu, belki az sonra annesini arayacaktı , belki birşey yiyecekti … öyle zor ki… tanıdık olunca ve genç olunca insanın yüreği el vermiyor, vicdanı ruhu sızlıyor. Boşver foto yükleme izinsiz sen yine de. Adı neydi haberlere çıktı mı 😔