ebrar0102 Biz de başta aptamil kullandık çok gaz ve kabızlık yapıyordu ayrıca sonradan içinde şeker olduğunu öğrendim yüksek miktarda. Sma comforta geçtik yarabbi şükür dedik gerçekten tüm sorunlar bitti 6 ay sma comfort kullandık 6. Aydan sonra sma optipro ya geçtik tavsiye ederim sma zaten en çok önerilenler arasında yer alıyor kilosu da hep güzeldi yaşıtlarından öndeydi