İnstagram da “dostumuzdiyet” var. İletişimi çok iyidir, bir görüşme yapın isterseniz,ben onunla kilo verdim corona zamanında. Geçen sene de bir süre onunla devam ettim sonra hamile kalınca her şey bende iptal oldu. Şimdi damacana gibi olma yolunda emin adımlarla ilerliyorum,sonunda soluğu yine onda alacağım bakalım ne zaman🙈