Maran-21 benim oğlum 8. Aya kadar hep ishaldi 9. Aya girince düzeldi. Eğer bebeğinizde huysuzluk ağrı sızı yoksa biraz rahat olun derim. Şeftali , muz karışımı yapıp yedirebilirsiniz ayrıca diş başlıyor ishal olması çok normal. Antibiyotik tedavisi gördükten sonra enfeksiyonun devam edip etmediğine bakıldı mı?