Silacnr011 Eylulum3 infinix hot 20 eşime aldık kamerası aşırı net ben samsung kullanıyorum hep eşimden resim çekilirim
2cocuk_1anne_ gurturk ne kadar acaba şuan bende telefon alıcam da bu marka yı gördün yeni Trendyol dan bakayım yorumlara (trendyol dan almıcam ben) memnun herkez Trendyol da 7 bin 8 bin doğru mu acaba mağazaya gidip baksam bu fiyatmıdır
Eylulum3 ktnzehra49 sagol canim biraz arastirdim redmi serisi güzelmis note 12 s aldim bakalim gelsin güzeldir insallah
gurturk 2cocuk_1anne_ media marketten aldık biz 128 GB 8500 256 GB 9500 TL idi. Eşim kullanıyor kamerası, telefon felan aşırı iyi. Normalde eşim iPhone dışında telefon kullanmaz ama bunu çok sevdi