MadamMommy rabiasonmez bebesi uyumayanlar derneği başkanı olarak tabiki ben😊dün sabah 6 da uyuduk bakalım bugün 4 e razıyım
MadamMommy birbebisbuyutmek 3 ay 20 gün baskanliğım aydan değil canım doğdu doğalı sadece iki gece uyudu gerisi uykusuz ve gündüz de ayni😂
rabiasonmez MadamMommy gececeeekkk dönem dönem çok iyi uyucaaakkk 3 aydan sonra gece gunduzu ayırt ediyordu uzun bı süre duzenliydi bizim 🥹
Mrv-nil rabiasonmez valla korkutmak gibi olmasın ama benim bebe 8.aydan başladı uykusuz çılgın gecelere 🙊😅 atak mı her ne haltsa bitmedi bi 😩 neyse Allah sağlık versin de geçer elbet bugünler 🙏🏼😅
gergo rabiasonmez ben elendim uyudu🥰 benimkide 8 aylık şükür uyudu gerçi bunun bide gece 3 5 nöbeti var bdbdb
Mrv-nil rabiasonmez 10 aylık olduk Forumda zaten hemen hemen her uyku postunda bu ayların atağı ile ilgili post açılıyor Herkes daralmış durumda 😅
Ebrarsaremm Beeeen beeeen beeeen saçımı başımı yolucam artık memede uyumaya başladı bırakınca başlıyor çığlık kıyamet napicam ben🙄🥺