Esra1260 ben oğlum huysuzlandığında sarılıp kucağımda sakinleştirmeye çalışıyorum, başını okşuyorum, kulağına yumuşak ses tonuyla kısık seste şarkı/ninni söylüyorum. Sonra yatağına yatırıyorum elini tutuyorum bazen dalana kadar. Bence bebekler anneden ayrılma korkusu yaşıyor gece uykusuna yatarken