Farklı bir seri sadece. Birinde çiş göstergesi var birinde yok,iç rengi de dediğiniz gibi. Ben ikisini de kullandım. Sızdırma olayı ise bağlama tekniği,dopru beden kullanımı ve değiştirme sıklığı ile ilgili bence en azından bebekler için öyle. Pişik yapar yapmaz o bezden beze,bebişlerin cildinden cildine değişir elbette. Ben prima ile başladım,molfix ile devam ediyorum. Bazen bezinde halihazırda çiş varken kaka yaptığında, bir de fazla yapası varsa sızma oluyor. O da normal. Başka bez de denemedim,belki siğer markalara da şans versem daha memnun olduğum filan olur bilemiyorum,şimdilik böyle devam