Beyblale Kizlar ben spiral taktırmistim 2 sene oldu ama hiç kontrole gitmedim randevu aldım yarın gidicem urojinekolojiye aldım amaa bakar mı yaa . Spiral kontorluna hangi bölüm bakiyor acaba . Bide vajinamda koku var ona da bakar mi
Beyblale hilalvrc ya ben e nabizdan aldım işte ama parantez içinde bildiriyor Gebe olmayan hastalar randevu alamaz’ diye belirtiyor hepsinde öyle yazıyordu ben de urojinekolojiye aldım inşallah bakar ya
hilalvrc Beyblale inşallah bakar ilk defa duydum bu serviside ilk erkeklere bakıyor sandım ama değilmiş 😃 hastaneye göre değişiyodur demeki ağrı yapıyor felan derseniz belki bakar