Mlk16 güzellik genetiktir. Güzel olmak başka bakımlı olmak başka. Ben de makyaj yapmıyorum. Hem gerek duymuyorum hem de her gün her gün kimyasal sürmek istemiyorum arada bir sadece ruj ve rimel, bazen allık da ekliyorum o kadar. Kırışıp kırışmamak da genetik, kimisi hiçbir şey sürmez ama yine de kırışmaz kimisi sürekli nemlendirir yine de yüzü çizgi çizgidir. Ben nemlendirici ve badem yağı kullanıyorum cildim de yağlı, yaşıma göre çizgilerim ince ve az ama nemlendirmesem de çok kırışmayacaktı zaten baba tarafıma çekmişim onlar da hem cilt tipi iyi hem de saçları çok beyazlamıyor yaşlıların. Ama cilt geriliyorsa ihtiyacı varsa nemlendirmek gerekir tabii, pul pul dökülüyor yoksa 🌸