Kızlar merhaba, 2 sene önce sezaryen oldum. Karnımı zorlayınca, ağır kaldırınca yada bazen eğilip kalkınca bile sezaryen iç dikiş yerine inanılmaz bir kramp giriyor. Böyle denizde bacağımıza girip nefes aldırmayan kramp karnımda oluyor ve hiç hareket edemiyorum. 2 senedir 5 10 kere oldu önemsemedim. Yaşayan var mı bugün 6 7 kere üst üste olunca korktum 😮💨