Anneler lütfen yardım edin. Bebeğim daha 5 günlük ama sütüm çok fazla geliyor bazen boğazına kaçıyor. Alışmasını da istiyorum ama yine de bazen önden sağarak emziriyorum. Dik pozisyonda emziriyorum. Bugün ilk kez yoğunluktan tutamadı göğsümü çok üzüldüm. Napabilirim?