Devlette mi olucak ameliyat şeklinde özelde lazerle mi yapıcaklar yoksa? Benim eşimin kuyruk sokumunda vardı özelde lazer ile ameliyat ettiler orası oyuk çukur gibi kalıyor devamlı pansuman yapıp kapatmıştık sonra kendiliğinden kapanıyor o yer çok zorlanmamıştı otururken uzanırken biraz sıkıntı yaşamiştı ama yine de işine falan gidebiliyodu ama devlette ameliyatla daha çok kesi ve dikiş atıyolarmiş sanırım daha ağrılı olabilir iyileşme süreci onu bilemiyorum