Bugün aşı olduk geldik eve aceleyle o kadar cok sıkısmıstım ki ,bebek arabasından pusetini çıkardım koltuğa koydum bebeğimle beraber yani lavaboya koşarak gittim ,neyse lavabodan çıktım bi ses hemen koştum baktım yerde bebeğim , ağlama faslı…. Bide Korkmuş tabi. Ciğerim gitti resmen yerde görünce , sürekli gözümün önüne o görüntü geliyo sürekli düşme mesafesini hesaplamaya çalışıyorum kafamın içinde. Çok üzgünüm 😞