hilalvrc kizannesi06 40. Gün yaptım ayy dikişlerimi kanatmıştım 3 ay feln geçsin jilet kullan demişti ebe
Mysmrtfrt kizannesi06 valla ben korktum tam 6 ay bekledim korkudan ama 6ay sonunda hiçbir sıkıntı yaşamadım
SelinLidya 40 günün sonunda doktora kontrole gittiğimde kişisel bakımlarını yaptırabilirsin ağda kullanabilirsin diye söylemişti , o zaman yaptırdım ben de
Mysmrtfrt gokceokur ahahaha bekledim derken ağda için bekledim bu süre zarfında jilet kullandım😂😂😂 ay aklıma şey geldi halam yıllar önce Diyarbakır’da bi köyde ebelik yapıyormuş kadının biri doğuma geliyor bildiğin örgülü ucunda da nazar boncuğu bağlı. Diyorlar doğum için kesmemiz lazım hayır benim eşim öyle seviyor çok kızar keserseniz diyor zar zor kesip doğumu öyle yaptırıyorlar sen örgü deyince aklıma geldi ahahah😂😂😂
hilalvrc kizannesi06 kontrol etti bi sorun yok dedi ama bi süre jilet kullan dedi lazere gitmiştim zaten yoktu inceydi bide ama insan rahatsız oluyor