canım anneler bebeğim 4 aylıkken dirençli epilepsi olduğunu öğrendik 1.5 ay kortizonlu ilaç ve artık nöbet kesici şurup kullandık 1.5 ay sonra sadece şuruba devam ediyoruz şuan çok şükür çok iyi ama 5 aylıkken gelişimi çok gerideydi fizik tedavi aldık çok çok iyi geldi şuan 9.5 aylık kendi ayından ileride gidiyor yürüdü yürüyecek yani maşallah ama bıngıldak böylesi üç parmak genişliğinde açık günde 10 damla vitamin veriyorum çorbalarınada ilik suyu koyuyorum ama hala bi ilerleme yok napabilirim bu durumda ne verebilirim veya sizin bebeklerin ne zaman kapandı büyük kızımda hatırlıyorum bi yaşına geldiğinde nokta kadar yumuşaklık vardı