Mavisim21 suanki evim 7. Kat en üst fakat şimdiki aklım olsa bir alt kattan alırdım. Üstte çatı olduğu için biraz ısıtması içime sinmiyor ara kat herzaman daha sıcak olur. Ama tercih mustakil villa tabiki arsamıza ev yaptırıyoruz ruhsatımız cıktı başlanıcak yazada taşınırım