seda12_ Kızlar oğlum 12 aralıkta 1 yaşına girecek ama ben o kadar kararsızım ki nasıl Bi konsept yapacağım karar veremiyorum bir yaş çekimi yapmalı miyim bilmiyorum bana biraz fikir verin noğluur🫠
kolonyalimendil seda12_ hafta sonu benim oğlumuzda doğum günü 1 yaş🎈 patron bebek yapacağım konsept olarak.. sonra eşimle sonbahar temalı foto çekimi yapacağız kendimiz yaylaya çıkacağız tam yaprak dökümü 🍁
Zuzum2023 seda12_ benimki de 12 Ocakta girecek 🥰eşimin de benim de ailem farklı şehirdeler ben de ne yapsam 🤷♀️ bilemedim
Meltemingo seda12_ ben bir yas icin kucuk kamyon lego konsepti yaptim 2 yas icinde yeni ekimde lego konsept yaptim belki sizede fikir olur