Arkadaşlar kızım üstten 4 ,alttan 3 diş çıkardı 1-2 gündür huysuz dün gece ağlayarak uyandı diş belırtısı diye düşündüm ama ağzına baktırmadığı için dişleri şişmiş mi göremedim. Bugün sanki kulaklarının hemen önü yanak bitimi biraz sert gbı geldi. İnsan emin olamıyor acaba böyle miydi yoksa sonradan mı oldu diye. Ya da dişte böyle şişiyor mu ya da kabakulak Olabılır mi diye? Yarın sabah doktora gideceğim yıne de bi danışmak istedim.