Pam bana göre en zoru ehliyet almak, siz zoru başarmışsınız bundan sonrası kendinizi cesaretlendirin geçen gün oğlumla yağmurda ıslandım ve ehliyet almadığım için çok kızdım kendime:) en kısa sürede yazılıp alacağım inşallah sizde kendinize güvenin trafikte kimler kimler kullanıyor görüyorsunuzdur sizde