Dilekkkk19 Doktor bugün bebegimin basindaki kaşıntılı kabuklanmaya sebatit dermatit tanısını koydu ne zaman gececek sürekli tekrarliyor kortizanlu losyonlar kullanmak istemiyorum artik
Edaycr Merhaba oğlum 1 yaşına gelene kadar devam etti şampuanı mustelaydi ve zaman zaman çok arttığında dediğiniz gibi kortizonlu krem kullandim şükür geçti sadece kıs mevsimlerinde biraz biraz oluyor hala