Aryayyyyyyy merhaba, bende zorunlu sezeryan ile doğum yaptım. Anestezi doktoru bana belden aşağı ve tam bayılma olarak doğumu başlatıyoruz diye detaylıca anlatmıştı. Belden aşağı daha sağlıklı ama iğne vurulurken bir kuş gibi hafif olmalısın kendini kıpırtatmamalısın ki iğneyi sokarken oynama olmasın yoksa ağrıların, bel baş ağrın hiç bitmez demişti . Bende iğneden genel olarak çok korkttuğum için tam bayılmak istediğimi söyledim.
Belki sizinde iğne vurulma anında bi sorun yaşanmış olabilir, çok geçmiş olsun 🌸