Kizlar oğlum 15 aylık emziriyorum ve memeden kesmek konusunda kararsızım , oğlum zor bı bebek çok fazla inatçı ve memeye aşırı düşkün ama en önemli nedenim uykularimiz hala düzensiz gece de cok fazla uyaniyo ve hepsi alışkanlıktan kaç defa gece beslenmesini kesmeyi denedim ama olmuyo çok agliyo sakinlesmiyo ve iştahı da az yemek bazen hiç yemiyo bende memeden kesmeyi düşünüyorum ama emin değilim çok mu erken 15 ay sütüm de az zaten artık doyurmuyo da eminim sizce napmaliyim memeden kestikten sonra düzelir miyiz