Asilmom_ Kızlar bıngıldak on tarafı hafif çıkıntılı gibi başına gelen var mı pazartesi doktoruma soracağım doğduğundan beri neredeyse öyle ama hep doktor normal dedi elleyip orasını normal diyor ama başka bir doktora goturucem hafif kasisli gibi
mamameh Asilmom_ sütünde su yoğunluğu fazla olabilir o yüzden dir. Benim oğlunundq göçük gibiydi o da normaldı. Doktor ne diyorsa doğrudur.