cannog parka çıkmak ile kreş oyun grubu aynı şey değil. Kreşte her gün aynı çocuklarla yaşayacak yemek yiyecek, oturacak illaki etkileşime girmek zorunda olacak. Ama park öyle değil ki siz varsınız bir kere bir problem yaşadığında siz çözersiniz diye güveniyorlar. Ben olsam oyun grubu da tercih etmem katılımcıları sürekli değişiyor, ve çok birebir bi ilgi yok, çocuk resim yapmak istemiyor mu e tamam biz etkinliği tamamlayana kadar geç oyuncak köşesinde takıl diyorlar😁
Okul ortamı sorun çözme, grubu adapte olmak açısından daha işe yarar geliyor bana