aren12 Merhaba kızlar 3 aylık bebeğim var ve emziriyorum. Dünden beri ara ara sol göğüsümün ucu sızlıyor ağrı giriyor bir anda özellikle emzirirken. Başına gelen var mı neden oluyor olabilir?
knurk aren12 evet bende de çok sık oluyor, süt sizlamasi diyorlar genelde ben ağrı hissettiğim de bakıyorum ki süt gelmiş
Elif_mihra aren12 benim bebeğim de 3 aylık ara ara bana da aynısı oluyor ,süt dolunca olduğunu düşünüyorum ben .
aren12 Elif_mihra bende öyle düşünüyorum ya internette araştırdım mastit olsaydı ateş halsizlik göğüste şişlik ve iltihat akarmış bende yok onlar şükür
Elif_mihra aren12 benim arkadaşım oldu ama o emzirmiyordu süt uzun süre kalınca olmuş emzirdikten sonra sorun olmaz inşallah