Bebeğim 13 aylık oldu. Gece uykusuna yatarken 150 ya da 180 mama yapıyorum. Bide gece 4-5 defa kalkıyo ama 1 kere 150 içiyo, ikinci üçüncü kalkışında mama versem bile önce tutuyo biberonu ama 20-30cc bile içmeden diliyle itip atıyo. Doktor kesmeyin mama vermeye devam edin belli ki acıkıyo uyanıyo dedi. Ama etrafımda ne kadar arkadaşım varsa kes, verme. Su ver, kefir ver, o uyandıkça sen uyut diyolar. 150cc yi tek seferde nefes almadan içiyo aç yani açlıktan uyanıyo su versem direk ittirip tükürüyo daha çok uykusu açılıyo. Yani illa bıraktırmak zorunda mıyım gece beslenmesini? Çünkü benim bebeğim gece mamasını bıraksa bile deliksiz uyumaz. Evet artık geceleri beslenmesine gerek olmayabilir kesintisiz uyuyabilecek yaşa gelmiş olabilir tamam ama doğdu doğalı uyku sevmeyen zor uyuyan bi bebek. Şimdide gece 4-5 defa uyanıp sadece 1 kere mama içiyo bi daha mama yapıp versem içmiyo ama genede uyanmaya devam ediyo. Mamayı kessemde uyanacak yani.