Merhaba kızlar bebegim yaklaşık 2 haftadır gripti sadece burun hırıltısı ve burnu akıyordu. Sağlık ocagına götürdüm ilaç yazdı ama fayda etmedi. Dünden sonrada öksürük başladı az az. Evde ne yapabilirim sizce cuma günü aşımız var cuma gününe kadar bişey yapabilir miyim evde doğal yöntemlerle.