ipegimsi aysegulisi bebek ne yediğinin farkına varmıyor ki öyle tadını rengini dokusunu almadan ağzına tıkıştırmanın doğru olmadığını söylüyor doktorlar
Slmrkn aysegulisi ben de kızıma o şekil yaptydim tamm çok zararlı ama başka çare yoktu şimdi 3 yasinda kendi yiyor yani ekranda yiyebiliyor konuşmuyorsa onu biraz geciktrebikir yani elbette zararlı çok ama işte ahh annelik keşke aç olmalarina dayabilsek
Esra0561 aysegulisi aysegulisi ben de ilk kızımı öyle büyüttüm mecbur şuan 5 buçuk yaşında kendisi okuma yazmayı öğrendi zeka açısından hiçbir sorun yok fazlası olabilir😂 Ama tadına ya da doyuma varamama kısmına katılıyorum çok iştahsız zorla isteksizzz yiyor 🤷🏻♀️