Sesss_s Northstar28 evet bir tık büyük olanı vardı e ebebekde onu içinde bir sene yattı sonra yatagınınnaltına yastık koydum rüflü yatagı gibi yaptım onu egimli oldu başınyüksek oluyor yani kızım pramatüreydi cok kücük bir bebek oldugu için bir sene kullana bildim
sema_068 hfzhnf vanilya şurubu kattınız mı? Ben ondan aldım içmezse diye de sade içti şükür. Bende kahveye falan koyuyorum gayet tatlandırıyo mamayı da tatlandırıyodur
Alissmom sema_068 benimde kızımda reflü problemi vardı şurup vermişti doktor ama en önemlisi yedikten sonra hemen yatırmamak ben bilmedrn yatırdığım için sürekli kusuyormuş çocuk :( 4-5 aylıkken geçti tamamen
Sesss_s fadjobe87 merhaba bu bu bitkisel ilaç demiştiniz reflü için . Suan kızımda enfeksiyon var ne yese zaten kusuyor. Doktordan geldik ama doktora sormayı unuttum kullandıgım ilaçlar bir işe yaramıyor bunu kullandıgınızda etkisini gördünüz mü ?
sema_068 mrsfly daha iyi şu an ağzına geliyor yine mide içeriği ama daha az. Bide bol bol gaz çıkartıyorum. Özellikle popodan çıkarması çok rahatlatıyor. Diğer türlü gaz midewine baskı yapıyor kusuyodu
mrsfly sema_068 ilac kullanıyormusunuz? Başka uyguladığınız bişey var mı? Çok üzülüyorum ağzını ekşitiyor özellikle geceleri uykusu kuş gibi
sema_068 mrsfly gastrobaby kullandım ama bence o daha çok kusturdu. Az az veriyorum sık veriyorum mamayı. Reflü yatağının baş kısmını ekstra yükseltiyorum. Bide ayakları sıcak olsun diye hep sıcak su torbası koyuyorum rahat yatıyor