3 aylık olmasına bir kaç gün vardı yaptırdığımızda , doktordan dönerken uyudu iğnenin etkisi üç saate geçer demişti doktor 3 saat sonra ağlayarak uyandı yarım saat sürdü calpol içirdik uyandığında bir daha da ağlamadı . Pansumanına dikkat ettim sürekli antibiyotik kremle gazlı bezle sardım hiç sıkıntı olmadan iyileşti