AcemiAnne12345 öncelikle merhabalar. Kalbinize ferahlık dilerim. Otizm nedir önce bunu konuşalım. “kişinin etrafıyla sözel ve sözel olmayan şekilde uygun ilişki kuramaması şeklinde ifade edebileceğimiz gelişimsel bir bozukluktur”
Peki sizin ne yapmanız gerekir ? Alanında uzman kişilerle yavrunuzun hızında ilerleyerek topluma kazandırmak,günlük becerilerini gerçekleştirebileceği bir hayat standardı kazandırarak dHa sonrasında onu hayata entegre edebilmek. Ben burada üzülecek hayıflanacak utanılacak bir durum olduğunu sanmıyorum. Lütfen kendinize ve bebeğinize güvenin ve alması gereken eğitimlere bir an önce başlayın. Unutmayın eğitim evde başlar. Bir de size bir önerim
İnstagram doc.Dr.sabriherguner