Ya var herkeste değişik değişik hurafeler. Kimisi anlamlı kimisi çarpıtılmış veya günümüze uymayan şeyler bence. Vakti zamanında lohusaların sağlığını korumak için ortaya çıkmış şeyler bence bunlar. O zamanın şartları ile şimdi bir mi,eşik mi kaldı canım eskiden yüksek eşikler varmış insan oraya çarpar düşer. Ben adetlerimiz ve bu tarz hurafelerin eski zamanın durumlarına göre şekillendiğine inanıyorm