gulhan05 alttan isiniyorsa soğuk olmaz. Oglumu 33 aylıkken falan alıştırdım. Ki tuvalete yapmam diyen, çok uğraştıran bir çocuktu. İlk gün full altına yaptı. Ne lazımlık ne tuvalet oturmadı. İkinci gün 1 2 kaçırma ile lazimliga oturdu. Bu arada ilk zaman rahat olsun diye lazimligi odadan odaya tasidim. Zaman geçtikçe önce araya sonra banyoya koydum. Gece de bezlemedim. İlk gün yaptı ikinci gün tutmayi ogrendi. Büyük tuvaleti biraz sorun etti ama 1 2 haftaya çözüldü. Alıştırma kilodu almayın. Beraber normal kilot seçebilirsiniz ama. İlk zaman çok alt batıyor. Şimdiden kolay gelsin. 3 gün deneyin. Eğer olmuyorsa bir süre daha bezlersiniz. 3 günde zaten anlaşılıyor çocuğun alışıp alismayacagi