Unicorn67 Sezeryan doğum yaptım 3 ay oldu kanamam ilk 1 ay sürdü ve bitmişti ama dün tekrar kanama yaşadım tabi dogumdan sonraki gibi değildi peceteye geliyordu normalmidir sizde de oldumu
Ahhannelik Unicorn67 bende 40 çıktı 15 gün sonra ilk adetimi olmustum aşırı kanamam olmuştu ve 19 gün sürmüştü doktorum normal ilk adet çok az lekelenme gibide olabilir bu şekilde çok fazla kanamada olabilir demisti
Akkuzum Unicorn67 ben gittiğimde karnımdan ultrasonla baktı rahim temiz gayet iyi dedi. Bu arada eğer 30 yaş ve üstüyseniz smear testi yaptırın. Doğum doktorum söylemişti rutin kontrol
Defne5138 Unicorn67 ha yok canım doğum yaptım deyince karından bakıyorlar hep hem sezeryan yaran iyi olmus mu diye baktırmış olursun ben olalı 3 ay 9 gün oldu 2 kez kontrole gittim
Unicorn67 Defne5138 ben henüz 1 defa gittim bidaha çağırmadi 1 sene sonra gel dedi ama teşekkür ederim
Kubraaybars Unicorn67 ben 2. Ayda regl oldum ve 14 gün sürdü gittim ben doktora herşey normal dedi rahim kontrolü falan yaptılar normal yani canım