Hanımlar selam, bebegim uyku tulumu giydirsem terliyor henüz çok soğuk yok diye 1.6 tog giydirdim icinde de ince ipli atlet var tog değeri de yüksek değil oda da soğuk aslinda yorgansiz uyuşuyorum ben bile ama o terliyor napcmi sastm siz nasıl çözüm buldunuz