Daha dün konuştuk bunu başhekim olan doktorumuzla, dengesini sağlayabildiği vakit oturabilir Yani normalde 5-6 Aydan sonra, onun dışında günde 3-5 dakikadan fazla oturtulmamalı dedi. Fakat onu biryere oturtup kenarına yastıklar felan konulmaları, çünkü Omurilikde deformasyona sebep olabiliyormuş. Aksi gibi de oğlum sürekli oturmak istiyor..