Kizlar benim burun ucunda üst çenede nohut büyüklüğünde kist varmış ve bu dişimi çürüttü hatta morlasti. Bende on dişim olduğu için zirkonyum a karar verdim. Ön 6 dişimi 3 gün önce kestirdim. Dr zirkonyum diş hazır olana kadar geçici bir diş taktı 6 tane ama nasıl büyük nasıl kocaman inanılmaz kötü görünüyor. Ayrıca kist olan dış köku şuan aşırı derecede ağrıyor gözüme yanağıma hatta damagima vuruyor ağrısı. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ? Zirkonyum yaptıranlar memnun musunuz ?