Seymmaa Bebeğim 3 aylık doktor bol bol yüz üstü yatır dedi bazen emzirme yastığına yatırıyorum bazen düz yere yatırıyorum sizce hangisi daha iyi ve kaç dk kalmali
tomvejerry Seymmaa günde toplam bir saat kalması iyi olurmuş ben iki saate bir beşer dk koyuyuyorum oğlumu fazla sevmediği için öyle durmayı çok koyamiyorum
tomvejerry Seymmaa bide yastığa koyma canım düz zemine koyki kasları doğru çalışsın,yere bişey serip koyabilirsin üzerine
3yasakadarsifirekran Seymmaa Tummy time setleri var internetten bakabilirsiniz. Onlardan alırsanız daha uzun kalmasını sağlarsınız .