Skas bugün müşteri hizmetlerini aradm whatsaptan resim atın demişlerdi attık hiç dönüş yok diye whatsap da sıkıntı var dönerler falan dedi ayın 15 inden beri uğraşıyoruz. İade yok deyip çıkıyor bı var deseler iade edip cikcm ama yok diyor kesinlikle . Sen internetten aldın şanslısın iade hakkın varmış . Hiç dönüş yapmıyorlar kaldık ortada