Betulca Kızlar günlük bakım rutinleriniz neler? Ayrıca ben ojesiz gezmeyi pek sevmiyorum ama 5 aylık bebiş olunca da oje sürmesi kuruması zulüm malum. Var mı etkili oje kurutucu öneriniz?
joyfulmom Betulca Yüz temizleme Jeli ile yüzümü güzelce günün kirinden arındırır temizlerim Peeling (hergun değil) C vitamini Retinol ( haftanın belli günleri) Mutlaka nemlendirici onarıcı Krem ☺️
Drn8823 Betulca fiyatı pahalı ama mavalanın oje kurutucusunu tek geçerim. Sürdüğünüz an kurutuyor, o kadar para vermem derseniz kalyonun oje kurutucusu da fena değil
Ahhannelik Betulca sabah 7 akşam 10 asla vaktim yok kizim ev koca derken kızım uyuduktan sonra oturup önce bir sıcak çay sigara keyfi yapiyorum sonra duşa giriyorum o arada işte yüzümü temizleme jeliyle falan bı yıkıyorum o kadar başka şeye gücüm kalmıyor akşama kadar hiç oturmayinca 🥴
cupacakes Betulca ipek kirpik , kaş kontür ihtiyaç varsa , bir de Brezilya fönü hayat kurtarır . Cilt bakımı için de c vit ve iyi bir güneş kremi
birinsan14 Tek yaptığım cildimi temizleyip c vitamini sürüp nemlendirip öyle yatmak. Bunu yapmak bana da ruhen iyi geldiği için sık sık yapıyorum ama tabi unuttuğum yorgun düşüp uyuduğum oluyor. Hem cildin hem ruhum yenilendi gerçekten
Betulca birinsan14 Kesinlikle katılıyorum, yeri geliyor yüzümü yıkayamıyorum ama ruhen rahatlamak için tekrar bir yerlerden başlamak gerekiyor.
Betulca Drn8823 Kalyonu deneyecektim ama olumsuz yorumlarda vardı. Diğerine bakacağım mutlaka teşekkür ederim 🤍
beyza50 Betulca bende öyle dediğiniz gibi yüzümü bile yıkamayı unutuyorum bazen bende diyorum kendime başla artık bakım yapmaya diye😐
Betulca Ahhannelik vallahi ben 😂 5 aylık bebiş sayesinde WC ye bile gidemez oldum. Canı sağolsun ama bir yerden başlamak istiyorum bebiş öncesi rutinlerim vardı şimdi yeniden oluşturalım 🥹
Ahhannelik Betulca Benimde 8 aylık kızım emekliyor her yerden tutup kalkmaya çalışıyor 1 dk yalnız bırakamıyorum düşecek diye. Hergun bende karar alıyorum yeter bu kadar kendime baktigim günlere dönme zamanı diyorum sonra akşam olunca hooopp vazgeçiyorum 😊
joyfulmom Betulca c vitamini Garnier kullanıyorum şuan bitince onu da licape den alacağım ☺️ ürünleri gerçekten güzel
Betulca Ahhannelik maşallah bebişinize 🥹 çok haklısın Günün yorgunluğu da çöküyor aman ses yapmıyım aman dinleneyim derken hep bir erteleme. En azından kendimizi iyi hissetmemiz için gerekli erkekler ödün vermiyorlar kendilerinden olan bize oluyor o yüzden biz gazla başalamak lazım😂
Betulca cupacakes Hahajsdd söylediğimi yaptığımı yapma diyorsun 😂 aslında evet kalıcı çözümler çok daha mantıklı
Sibelmuc Betulca Düzenli cilt bakımına gidiyorum ve günlük C vitamini ve gece/gündüz kremlerimi kullanıyorum,tırnaklar 15 yıldır protez ve kalıcı oje kullanıyorum